Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

BİR YILDIZ - MURATHAN MUNGAN



Bir yıldızdık gökyüzünde
parlamaya çalışan kenar evren çocuklarıydık.
kardeşlerim kadar sevdim seni. 
Barış kadar Fırat kadar sevdim. 
terk edildik evrenin her galaksisinde. 
parlamaya çalışan birer yıldızdık 
kardeşlerim ve ben dağıldık evrenin kimsesizliğine 
biliyordum yine de biliyordum
kimse gelmeyecekti 
kimse olmayacaktı 
uzay boşluğuydu gözlerimizde. 
evren bir varoştur sevgilim 
Barış bir boşluktur gözlerimde. 
Fırat suyu kan akar 
terkeden babam kadar 
Fırat suyu kan akar. 
Yüreğimde sevda gibi aşk gibi 
bir sızı akar. 
şimdi sevdikçe 
evrenin sonsuzluğu dağılır gözlerime. 
evrenin sonsuzluğu gözlerinde. 
sevdikçe bir yıldızdım gökyüzünde. 
kimse tanımayacak 
kimse bilmeyecek 
ve bu şiir de 
yine başkalarının sanılacak 
kimse bilmeyecek seni, , beni 
kimse bilmeyecek.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.