Sayfalar

30 Temmuz 2013 Salı

Şarkın Sesi * Wolfgang Günter Lerch


Ben Şark'ım
Kendimle barışığım
Fakat asırlardan beri
Derin bir uykudayım

Badem gözlü Semiramis'in
Onun kızkardeşleri
Kleopatra ve Astarte'nin
Güzelliği benim güzelliğimdir

Yüz kapılı Thebai'yi kurdum
Babil'in sularında
Kil tuğlaları göğe yükselttim
Musa'nın asasını geleceğe taşıdım

Peygamberlerin ayak izleriyle
Doludur toprağım
İçimde yaşamaya devam eden
Sadece Nasıralı'nın ruhu değil

Sardanapal'ın açtığı yaraların
Acısı hala yüreğimde
Ve başımı örtüyorum
Hala Fenike'nin külleriyle

Ben Şark'ım
Kendimle barışığım
Fakat asırlardan beri
Derin bir uykudayım

Konuşmaktan sarhoş oldum
Ve gebeyim ebedi kurtuluşa

Kim bilebilir
Neler olacağını
Uykumdan uyandığım zaman?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.